Värmepumpar

Felanmälan Värmepumpar

Om er produkt inte omfattas av garanti eller reklamation kontakta lokal serviceverkstad. Klicka här för att se karta.

Boka garantiservice genom att fylla i formuläret nedan. En bekräftelse på er felanmälan kommer sedan att skickas till er e-postadress. Serviceverkstaden kommer att kontakta er för att boka tid för besök.

Information märkt med * måste fyllas i för att vi ska kunna registrera er felanmälan.

Modell, serienummer och mer information om produkten hittar ni på typskylten som sitter på produkten.

Kvittot gäller som garantihandling och ska alltid visas upp vid servicebesöket.

FELANMÄLAN VÄRMEPUMPAR

Innehavare *

Namn

Gatuadress (där produkten finns)*

Postnummer *

Stad *

Telefon (bostad) *

Telefon/Mobil (Där ni kan nås dagtid) *

E-post (innehavare, dit bekräftelse skickas) *

Kontaktperson

Om annan än ovan


Felanmälare (Om annan än innehavaren, ex butik, klicka här)

Namn

Gatuadress

Postnummer

Stad

Telefonnummer

E-post (felanmälare, dit bekräftelse skickas)

Märkning

T.ex. kostnadsställe eller ordernummer


Fabrikat *

Produkt *

Modellbeteckning innerdel*

Modellbeteckning utedel*

Serienummer innerdel*

Serienummer utedel*

Igångkörningsdatum *

åååå-mm-dd

Inköpsställe *

Installatör *

Felbeskrivning *


Godkännande av villkor *


Jag godkänner att jag själv står för kostnaden för servicebesöket (minst 1 175 kr) under garanti- och reklamationstiden:

  • Om inget fel kan konstateras.
  • Vid felaktig installation.
  • Vid felaktig hantering eller bristande underhåll och rengöring (handhavandefel).
  • Vid ej godkänd reklamation.

Jag godkänner att de uppgifter jag lämnat i samband med felanmälan får hanteras och lagras av GarantGruppen AB. Uppgifterna kommer att lämnas vidare till det serviceföretag som kommer att utföra servicen. För att läsa vår integritetspolicy, klicka här.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår