Våra tjänster

Vår affärsidé bygger på enkelhet och som avtalskund kan vi ta hand om alla dina serviceärenden, från ax till limpa. Alla felanmälningar går via vårt kontor i Linköping. Vi väljer den serviceverkstad som ligger geografiskt närmast slutkunden och som har rätt kompetens att utföra servicen, reparationen eller installationen. Som avtalskund hos oss kan vi erbjuda systemintegration mot vårt webbaserade system där du hela tiden kan följa dina ärenden. Vi gör också uppföljning och för statistik på våra ärenden som delges våra kunder. Utifrån denna information blir det enklare att budgetera och göra kalkyler. Genom att du som avtalskund bara har en kontakt, blir det också bara en faktura och minimal administration.
Vi erbjuder våra kunder antingen en totallösning, eller delar av den. Våra arbetsområden är:
  • Callcenter.
  • Felanmälan.
  • Installation.
  • Garantiservice.
  • Prioriterande service.
  • Teknisk support.
  • Administration.
  • IT.
  • Kontroll och uppföljning av genomförd service.
  • Statistik.
  • Reservdelshantering via externa partners.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår