2019-03-22

GarantGruppen utser årets verkstad vid vårmöte och bolagsstämma i Stockholm den 22-23 mars 2019.

Till årets verkstad 2018 utsågs Hushållsservice i Kalmar.

 

GarantGruppen har tagit fram ett system för att kunna utvärdera vår service. Detta system baseras på fem nyckeltal som är:

  1. Responstid, (hur snabbt innehavaren kontaktas)

  2. TAT1, (hur många dagar det tar tills 1:a reparation sker)

  3. Total TAT, (hur många dagar åtgår för att färdigställa produkten)

  4. First time fix, (andelen reparationer som färdigställs genom ett besök)

  5. Reparationstid, (använd reparationstid oavsett antal besök)

Patrik Jonsson överlämnade diplom till Risto Virkki för utmärkta insatser. 

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår