Felanmälan

Här nedan kan Ni enkelt boka service genom att fylla i formuläret. Om ni lämnat en e-postadress eller mobiltelefonnummer, skickar vi en bekräftelse på mottagen felanmälan samt därefter löpande statusinformation rörande Er felanmälan. Efter att en felanmälan inkommit beställes ofta reservdelar från tillverkaren för att om möjligt kunna reparera Din produkt vid första besöket. Det lokalt auktoriserade serviceföretaget kommer kontakta dig så snart reservdelen levererats för bokning av servicebesök.
– OBSERVERA ATT KVITTOT MÅSTE VISAS UPP VID REPARATIONSTILLFÄLLET.
– Skriv alltid av typskylten som finns på produkten, det är ett måste för att ni ska kunna göra felanmälan.

Om din produkt inte omfattas av garanti- eller reklamation, vänligen kontakta lokal verkstad direkt. Sök bland verkstäderna, tryck på fliken ”Här finns vi”.


FELANMÄL Vitvaror (OBS se info gällande HOOVER robotdammsugare nedan).

FELANMÄL Värmepumpar

FELANMÄL Kommersiella produkter För företag: Boka service på Er utrustning som används kommersiellt bruk. (Privatpersoner hänvisar vi till Felanmälan – Vitvaror)

Vi har slutat med Hoover robotservicen.
Kontakta Candy-Hoover, besök www.Hoover.se